Piirikokouksen valinnat

Pirkanmaan Kokoomuksen syyskokous pidettiin tiistaina 13.12. Tampereella Vapriikin auditoriossa. Kokouksen puheenjohtajana toimi Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestön tuleva varapuheenjohtaja Anneli Taina. Ajankohtaiskatsauksen sote- ja maakuntauudistuksesta Pirkanmaalla piti maakuntauudistuksen projektijohtaja Jukka Alasentie.

Kokouksessa valittiin piirin puheenjohtajisto ja muut hallituksen jäsenet vuodelle 2017. Tehtävissään jatkavat puheenjohtaja Leena Kostiainen, varapuheenjohtajat Jari Andersson ja Juho Ojares sekä rahastonhoitaja Pekka Uusitalo.

Piirihallituksen muiksi jäseniksi valittiin vaalitoimikunnan aluekokouksilta saamien ehdotusten mukaisesti:

Ylä-Pirkanmaa:
Pertti Timonen, Mänttä-Vilppulan Kokoomus ry (uusi), vara: Marko Kivi, Ruoveden Kokoomus ry (uusi)
Etelä-Pirkanmaa:
Heikki Tyvi, Valkeakosken Kokoomus ry, vara: Janne Suonpää, Urjalan Kokoomus ry
Tampere:
Anneli Taina, Tampereen Kokoomuksen Naiset ry (uusi), vara: Helena Kekoni, Kalevan Kokoomusnaiset ry (uusi)
Aleksi Jäntti, Tampereen Tulevaisuuskokoomus ry, vara: Raimo Tihveräinen, Pyynikin Kokoomus ry (uusi)
Tampereen ympäristökunnat sekä Pälkäne ja Orivesi:
Niilo Rautionmaa, Pirkkalan Kokoomus ry (ent. vara), vara: Mikko Väre, Nokian Kokoomus ry (uusi)
Riina Aspila, Lempäälän Kokoomus ry (uusi), vara: Jukka Mäkelä, Kangasalan Kokoomus ry (uusi)
Antti Teivaala, Ylöjärven Kokoomus ry (ent. vara), vara: Henry Ingraeus, Oriveden Kokoomus ry (uusi)
Lounais-Pirkanmaa:
Sirkka Madekivi, Puntalaitumen Kokoomus ry (uusi), vara: Janne Pohjolainen, Vammalan Kokoomus ry (uusi)
Luoteis-Pirkanmaa:
Jari Alkkiomäki, Kihniön Kokoomus ry (ent. vara), vara: Pasi Viitasalo, Parkanon Kokoomus ry (uusi)

Vuosittainen Järjestöjyrä-palkinto myönnettiin aktiivisesta tekemisestä, osallistumisesta, kehittämisestä, tiedottamisesta ja viestinnästä Akaan Kokoomuksen puheenjohtajalle ja vaalipäällikölle Tomi Koistiselle.