Kokoomus aloittaa kuntavaalikampanjan ja avaa vaalisivut www.kaikillehyvä.fi

Kokoomuksen tavoite on tehdä kaikille hyvä kunta. Tämän toteuttamiseksi kokoomuslaiset ympäri Suomen tekevät yhteensä 100 000 kyselyä, jossa suomalaisilta kysytään, kuinka omasta kunnasta saadaan hyvä.

Tänään avautuneilla vaalisivuilla www.kaikillehyvä.fi kuka tahansa voi käydä kertomassa, miten hyvä kunta tehdään.

Kokoomus kysyy kuntalaisilta hyvän kunnan tunnusmerkkejä myös kaduilla, hiekkalaatikoilla, harrastuksissa, parkkipaikoilla, ravintoloissa, työpaikoilla, kauppojen edustalla ja kaikkialla siellä, missä ihmiset liikkuvat.

Pirkanmaalla Hyvien kysymysten päivänä lauantaina 10.9. vastauksia kuntalaisilta kerätään ainakin Pälkäneellä Onkkaalan torilla klo 10-12, Tampereella Koskipuiston Rosson edustalla klo 12-14 ja Valkeakoskella Koskikaran edustalla klo 11 alkaen.

”Viisaus ei asu vain päättäjien päässä vaan kaikille hyvä kotikunta tehdään yhdessä. Kokoomus on aina kuunnellut, mutta nyt myös haluamme kuuntelun lisäksi viedä kuulemamme asiat konkreettisesti eteenpäin. Haastamme siis kaikki suomalaiset tekemään meidän kanssa yhdessä vaaliohjelmaa”, kuvailee ohjelmapäällikkö Anna Munsterhjelm uutta tapaa tehdä politiikkaa.

Kyselyjen tuloksista Kokoomus kerää tavoitteensa ensi kevään kuntavaaleihin.