TULE MUKAAN!

Kokoomuslaisuus on tahtoa tehdä asioita – se on sisukkuutta kääriä hihat ja tehdä töitä entistä kovemmin. Se on kykyä tehdä vaikeitakin päätöksiä ja uskoa siihen, että tulevaisuus on omissa käsissämme. Me uskomme, että suomalaiset ovat aidosti kiinnostuneita yhteisistä asioista. Tavallinen ihminen on kuitenkin tarvinnut tulkin, että hän ymmärtäisi poliitikkoja. Jotta ihmiset ja politiikka löytäisivät toisensa, täytyy politiikan muuttua. Siksi Kokoomus kutsuu Sinut mukaan.

Tule sellaisena kuin olet. Kokoomuksen rikkaus on sen moninaisuus. Olemme erilaisten ihmisten yhteisö, jossa yksilöä kunnioitetaan ja kannustetaan ja toivotamme sinut tervetulleeksi. Mukaan voit liittyä täältä.

Jos palat halusta vaikuttaa, nyt on oivallinen tilaisuus tarttua toimeen ja ryhtyä kuntavaaliehdokkaaksi. Seuraavat kuntavaalit pidetään 9.4.2017. Vaaleissa valitaan kuntien päättäjät seuraavaksi neljäksi vuodeksi. Edessä on muutoksien kausi maakuntauudistusten myötä, ja kunnat tarvitsevat teräviä hoksottimia ja osaavia käsiä seuraavalle kaudelle.

Etsimme aktiiviseen joukkoomme kuntien asioista kiinnostuneita kuntavaaliehdokkaita. Ehdokkailta odotamme motivoituneisuutta, kiinnostusta vaikuttamiseen sekä luotettavuutta ja rehellisyyttä. Sinun ei tarvitse olla valmis kunnallispolitiikan asiantuntija – tekemällä oppii!

Lähtisitkö Sinä kanssamme kehittämään Pirkanmaan kuntia vielä paremmiksi asumisen, elämisen ja yrittämisen kunniksi?

Ota yhteyttä oman kuntasi kokoomusyhdistykseen tai vaikka soita Kokoomuksen kuntavaalipuhelimeen 0207 488 400, niin laitetaan prosessi liikkeelle.

Tule mukaan vaikuttamaan!