Sofia Vikman ehdolle Kokoomuksen puoluejohtoon: ”Kokoomuksen tarjottava totta ja toivoa”

Pirkanmaan Kokoomus asettaa kansanedustaja Sofia Vikmanin (32) ehdolle Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi. Vikman on toisen kauden kansanedustaja, Kokoomuksen naisten liiton puheenjohtaja ja pitkän linjan kokoomuslainen järjestöaktiivi. Ulkoasiainvaliokunnan jäsenenä Vikman on viime aikoina profiloitunut erityisesti Kokoomukselle tärkeissä turvallisuuskysymyksissä.

”Kiitän omaa piiriäni tuesta. Järjestöväki on Kokoomuksen sydän ja selkäranka. Kokoomusaktiivina tahdon uudistaa kansanliikettä ja olla mukana laittamassa arvolähtöisen ohjelmatyömme kunnolla vauhtiin.”, kansanedustaja Sofia Vikman sanoo.

”Sofia tunnetaan asiakeskeisenä, osaavana ja ahkerana kansanedustajana. Taustansa ansiosta Sofia tuntee Kokoomuksen järjestön. Nyt tarvitaan hänen osaamistaan sekä aatetyömme että järjestömme vahvistamiseksi. Hän on kokenut järjestöihminen ja sitoutunut puolueen uudistustyöhön ja kentän kiertämiseen. Koska Kokoomus on Pirkanmaan suurin puolue, on tärkeää, että Pirkanmaan ääni kuuluu puoluejohdossa”, Pirkanmaan Kokoomuksen puheenjohtaja Leena Kostiainen perustelee.

”Kokoomus on upea ja Suomen tulevaisuuden rakentamisessa tärkeä kansanliike. Päivänpolitiikan vastuunkannon ohella meidän on tartuttava ohjelmatyöhön ja puolueen uudistamiseen vahvalla otteella yhdessä kentän kanssa. Meidän on onnistuttava kirkastamaan arvolähtöinen Kokoomuksen visio tulevaisuuden Suomesta. Siitä innostun ja uskon muidenkin innostuvan,” Vikman sanoo.

”Kokoomuksen pitää tarjota totta ja toivoa. Silloin ihmiset luottavat Kokoomukseen ja saamme vaaleissa vahvan mandaatin rakentaa tulevaisuuden Suomea,” päättää Vikman.

Lisätiedot:

Sofia Vikman