Pirkanmaan Kokoomuksen syyskokous järjestettiin Ikaalisissa 16.12.2014

Pirkanmaan Kokoomuksen syyskokous pidettiin Ikaalisten Kylpylässä tiistaina 16.12. Kokous vahvisti ensi vuoden toimintasuunnitelman ja budjetin ja valitsi hallituksen, sekä muut toimihenkilöt vuodelle 2015.

Yhdistyksen varapuheenjohtajiksi valittiin Pirkanmaan Kokoomusnaisten puheenjohtaja Minna Mustakallio-Sorvari ja Pirkanmaan Kokoomusnuorten Nea Lehmussaari. Yhdistystä johtaa Kalervo Kummola.

Hallitukseen valittiin Jenni Mäkinen Virtain Kokoomuksesta (vara Mira Anttila, Mänttä-Vilppulan Kokoomus ry), Jaakko Leinonen Akaan Kokoomuksesta (vara Lahja Nummela, Valkeakosken Kokoomusnaiset ry), Riina-Eveliina Eskelinen Tampereen Kokoomuksen Nuorista (vara Leena Kostiainen, Tampereen Tulevaisuuskokoomus ry), Aleksi Jäntti Tampereen Tulevaisuuskokoomuksesta (vara Ilkka Hietaniemi, Hervannan Kokoomus ry), Kirsi Saarinen Luopioisten Kokoomuksesta (vara Niilo Rautionmaa, Pirkkalan Kokoomus ry), Kristiina Pispala Vesilahden Kokoomuksesta (Vara Sirpa Seppä, Lempäälän Kokoomus ry), Jussi Viljanen Oriveden Kokoomuksesta (vara Juho Ojares, Ylöjärven Kokoomus ry), Päivi Pelttari Keikyän Kokoomuksesta (vara Timo Viitala, Kiikoisten Kokoomus ry) ja Kirsi Parhankangas Hämeenkyrön Kokoomuksesta (vara Jari Alkkiomäki, Kihniön Kokoomus ry).