City-Summer Games

17.08.2019 17.00–23.00 Tampere Ratinanlinnan sauna, Aleksanterinkatu 32

Ei kesää ilman City-Summer Gamesia! Kesä 2019 huipentuu Tampereella superviikonloppuun, jolloin vietetään ensin perjantaina 16.8. Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry:n 35-vuotisjuhlaa ja sen jälkeen viikonloppu jatkuu lauantaina 17.8. City-SummerGamesin merkeissä. On aika raivata kalenteri tyhjäksi ja suunnata viettämään viikonloppua Tampereelle!

City-Summer Games alkaa perinteisesti kisailuilla. Tämän jälkeen on luvassa tiukkaakin tiukempi pj-tentti, johon on kutsuttu Kokoomusnuorten puheenjohtaja- ja varapuheenjohtajaehdokkaat. Tule kuulemaan, millaiseen suuntaan ehdokkaat haluaisivat liittoamme viedä!

Illan aikana myös sauna lämpenee, joten muistathan varata tarvittaessa pyyhkeen mukaasi. Tarjolla on myös illan mittaa naposteltavaa.

Tarkempi aikataulu ilmestyy lähempänä tapahtumaa, joten pysy kuulolla!

Pirkanmaan Kokoomusnuoret ry