KNTA:n 35-vuotisjuhla

16.08.2019 18.00–23.00 Tampere Villa Sofia, Kullervonkatu 28

On aika kokoontua juhlistamaan Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry:n 35-vuotista taivalta! Loppukesän elokuisena perjantai-iltana 16.8.2019 kokoonnutaan Villa Sofiaan (Kullervonkatu 28, 33500 Tampere) viettämään arvokasta juhlaa hyvän ruuan, juoman ja musiikin tahdissa. Juhla kokoaa yhteen sekä vanhempia että uudempia toimijoita muistelemaan erilaisia tapahtumia.

Osallistumismaksu Kokoomusnuorten jäsenille 60 €, ei-jäsenille 70€ ja vapaaehtoinen kannatusmaksu 100€.

Ilmoittautuminen on kaksivaiheinen:
1. Täytä forms-lomake
2. Maksa osallistumismaksu

Ilmoittautuminen päättyy 28.7.2019 kello 23.59.

Juhlat alkavat kello 18 saapumisella, jonka jälkeen nostetaan maljat. Ensimmäinen ruoka tarjoillaan noin kello 19. Juhla-aikaa on kello 23 asti, jonka jälkeen on mahdollisuus siirtyä yhteiseen jatkopaikkaan. Jatkopaikasta informoidaan lähempänä.

Mikäli saavut kauempaa tilaisuuteen, kannattaa varata jo nyt majoitus, sillä samaan viikonloppuun osuu tamperelainen festivaali Blockfest, joten odotettavissa on ruuhkaa majoituspaikoissa. Myös tamperelaisiin aktiiveihin voi olla rohkeasti yhteydessä majoituksen kanssa!

Pukukoodi: tumma puku tai iltapuku

Petri Rajala petri@petrirajala.fi puheenjohtaja Ida Leino ida.leino@kokoomusnuoret.fi aluekoordinaattori

Kokoomuksen Nuorten Tampereen Aluejärjestö ry