Tamperelaisen Kokoomuksen pikkujoulut

16.11.2018 19.00–22.00 Tampere Deli 1909 & Wine Bar

Tamperelaisen Kokoomuksen perinteiset pikkujoulut järjestetään tänäkin vuonna, ja ajankohtana on perjantai 16. marraskuuta kello 19 alkaen. Paikkana toimii Puutarhakadulla oleva Deli 1909 & Wine Bar -ravintola.

Osallistuminen kustantaa 20 euroa per henkilö, ja se sisältää ruokailun ja alkumaljan. Lisäksi ravintolan puolelta on mahdollista ostaa juomia omakustanteisesti. Ilmoittaudu maksamalla osallistumismaksu Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestön tilille FI46 2046 1800 0777 94 viimeistään 4.11. Lisää viestikenttään osallistujien nimet.

Muista ilmoittautua ajoissa, sillä paikkoja on rajoitetusti. Ilmoitathan erikoisruokavaliotarpeesta kunnallissihteeri Sallalle ajoissa, jotta ne pystytään huomioimaan illan ruokailussa.

Pikkujouluja ennen pidetään Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestön sääntömääräinen syyskokous, josta lähetetään erillinen kokouskutsu.

Järjestäjä: Kokoomuksen Tampereen Aluejärjestö ry

Lisätietoja saa kunnallissihteeri Salla Tenholta puhelimitse (045 106 3300) tai sähköpostitse (salla.tenho@kokoomus.fi).

Pirkanmaan Kokoomus