Kunnissa tehdään päätöksiä, joilla on merkitystä meidän jokaisen arkeen. Kunnat päättävät muun muassa iltapäiväkerhojen toiminnasta, kiinteistö- ja kunnallisverosta ja siitä, miten katuvalot palavat. Kunnissa päätetään myös työ- ja elinkeinopolitiikasta, koulujen kielivalinnoista ja uimahallin lippujen hinnoista. Arki tehdään kunnissa.

Kuntavaalit on siis oiva tilaisuus vaikuttaa oman kotipaikkasi asioihin ja saada aikaan konkreettisia muutoksia lähiympäristössäsi. Seuraavat kuntavaalit on 13.6.2021.

Edellisissä kuntavaaleissa saimme 21,6 prosentin kannatuksen. Aiomme olla suurin kuntapuolue 2021, koska haluamme vaikuttaa siihen, millainen tulevaisuus Suomella ja suomalaisilla eli kuntalaisilla on.

Tunnetko erinomaisen ehdokkaan vai oletko sellainen itse? Kerro alla olevalla lomakkeella kiinnostuksestasi lähteä ehdokkaaksi tai ehdota henkilöä, jonka arvelet olevan kiinnostunut ehdokkuudesta.

Tule mukaan vaikuttamaan. Tule ehdokkaaksi!