Ali-Reza Abdali kokoomuksen puoluevaltuuston varapuheenjohtajaksi

Päivitetty 16.9.2018:
Ali-Reza Abdali valittiin puoluevaltuuston varapuheenjohtajaksi. Onnittelut!

5.9.2018
Pirkanmaan Kokoomus esittää Kangasalan kaupunginvaltuutettu Ali-Reza Abdalia Kokoomuksen puoluevaltuuston varapuheenjohtajaksi. Abdali on kauppatieteiden ylioppilas Tampereen yliopistossa, ja hän istuu jo toista kautta Kangasalan kaupunginvaltuustossa ja sivistyslautakunnassa. Hän on toiminut aktiivisesti puolueyhteisössä vuosia erilaisissa luottamustehtävissä. Nykyisin hän toimii Kokoomusnuorten varapuheenjohtajana.

”Ali-Reza on nuoresta iästään huolimatta taitava poliitikko. Kangasalan kaupunginvaltuustossa hän on arvostettu henkilö sekä kokoomuksen ryhmässä että sen ulkopuolella. Ali-Reza on pitkään vaikuttanut Kokoomusnuorissa piirihallituksessa, liittohallituksen jäsenenä ja nyt sen varapuheenjohtajana. Häntä tunnetaan Pirkanmaalla lahjakkaana poliitikkona, jolla on vielä paljon annettavaa puolueellemme. Puoluevaltuuston varapuheenjohtajuus tarjoaa oivallisen mahdollisuuden käyttää Ali-Rezan kykyjä koko puolueyhteisön hyväksi”, sanoo Pirkanmaan Kokoomuksen puheenjohtaja Leena Kostiainen.

”Ali-Rezan kokemus ja näkemys Kokoomuksen Nuorten Liiton varapuheenjohtajana on juuri sitä, mitä puoluevaltuusto tarvitsee. Pienemmän seutukaupungin toisen kauden valtuutettu, jolla on jalat tukevasti Kangasalan maaperällä. KNL:n varapuheenjohtajana Reza tuntee laajasti kokoomuskenttää ja toimijoita ympäri Suomen. Puoluevaltuustossa ei myöskään ole liikaa nuoria, ja siksi olisi tärkeää, että myös tulevaisuuden Kokoomuksen ääni kuuluu sen päätöksenteossa” toteaa Kokoomusnuorten puheenjohtaja Henrik Vuornos.

Kokoomuksen puoluevaltuusto on puolueen korkein päättävä elin puoluekokousten välillä. Puoluevaltuuston hiljattain valittu puheenjohtaja Aura Salla on kutsunut puoluevaltuuston koolle Helsinkiin 15. – 16. syyskuuta järjestäytymiskokoukseen, jossa valitaan puoluevaltuustolle kaksi varapuheenjohtajaa.

Ali-Reza Abdali
Varapuheenjohtaja, Kokoomusnuoret