Yrittäjyystekoja-kiertue Tampereella

Kansanedustajat Sofia Vikman, Arto Satonen ja Jukka Kopra kutsuvat keskustelemaan teoista, jotka ravitsevat yrittäjyyden maaperää.

Kokoomuksen eduskuntaryhmän yrittäjyystekoja-kiertue saapuu Tampereelle. Tilaisuus järjestetään maanantaina 5.11. klo 16-18 Pirkanmaan yrittäjien toimistolla (Kehräsaari, B-rappu, 2 krs). Illan tavoitteena on kerätä ajatuksia yrittäjyyden edistämisestä.

Tilaisuudessa kuullaan kansanedustajien alustusten lisäksi mielenkiintoisia yrittäjätarinoita. Mukana ovat yrittäjä, juontaja ja Tampereen seudun yrittäjänaisten puheenjohtaja Kati Vasell, Pirkanmaan yrittäjien toimitusjohtaja Pasi Mäkinen ja yrittäjä Jarkko Haukijärvi.

Kiertue on jatkoa vuoden 2014 kiertueelle, jonka aikana kansanedustajat jalkautuivat yrityksiin keräämään ajatuksia yrittäjyyden edistämiseksi. Saadun palautteen pohjalta muodostettiin Kokoomukselle kymmenen yrittäjyystavoitetta, joista kaikki on saatu toteutettua vähintään osittain. Tämän syksyn jalkautumisen tarkoituksena on kuulla yrittäjäkentän kuulumisia ja päivittää uudet kymmenen tavoitetta suomalaisen yrittäjyyden vahvistamiseksi.

Keskustelu on kaikille avoin. Kahvitarjoilu klo 15.45 alkaen.

Lämpimästi tervetuloa!

Kansanedustajat Sofia Vikman, Arto Satonen ja Jukka Kopra