Juho Ojares ehdolle Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi

Pirkanmaan Kokoomuksen piirihallitus esittää Juho Ojaresta Kansallisen Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi:

Pirkanmaan Kokoomuksen piirihallitus haluaa viedä Kokoomusta vauhdilla eteenpäin ja ehdottaa siksi ylöjärveläistä perheyrityksessä työskentelevää Juho Ojaresta valittavaksi varapuheenjohtajaksi kesäkuun puoluekokouksessa Turussa.

– Arvoista minulle ovat yksiselitteisesti tärkeimpiä yksilön ja yrittämisen vapaus ja vastuu. Pyrin Kansallisen Kokoomuksen varapuheenjohtajaksi, koska haluan korostaa näitä arvoja kokoomuksen toiminnassa varapuheenjohtajana, Juho Ojares toteaa.

Pirkanmaan Kokoomuksen piirihallitus haluaa korostaa myös kentän äänen kuululumista puolueen puheenjohtajistossa.

– Puoluejohtoon on aina hyvä saada uusia nimiä. Juho on nuoresta iästään huolimatta toiminut vastuullisissa tehtävissä piirihallituksen varapuheenjohtajana nyt kolmatta vuotta ja Ylöjärvellä Kokoomuksen valtuustoryhmän puheenjohtajana valtuustokauden alusta. Juholla on vahva Kokoomuksen kentän ääni ja vahva tahto olla viemässä tulevaisuuspuolue Kokoomusta eteenpäin, Pirkanmaan Kokoomuksen puheenjohtaja Leena Kostiainen sanoo.

Ojares haluaa Kokoomuksen toimivan kaikin tavoin siten, että yhteiskuntamme on kannustava ja työnteosta ja riskinotosta palkitaan.

– Meidän tulee säilyttää mahdollisuuksien tasa-arvo, mutta omista ponnisteluista syntyvät hedelmät kuuluvat ensisijaisesti yksilölle itselleen. Vilkkaan yrittäjyyden ja itsensä toteuttamisen mahdollisuuksien myötä on yhteiskunnassa mahdollista huolehtia myös niistä, jotka huolenpitoa tarvitsevat. Koen, että Kokoomus on uudistaja, joka kunnioittaa myös perinteitä ja omia arvojaan. Kannamme vastuumme vaikeinakin aikoina, emmekä pelkää tehdä päätöksiä, joilla mahdollistetaan isänmaamme kehitys. Maailma muuttuu, mutta tarvitsemme arvoissamme myös pysyvyyttä, tätä olen valmis varapuheenjohtajana korostamaan, Ojares jatkaa.

• Juho Ojares, 26-vuotias ylöjärveläinen
  • Valmistumassa kesäkuussa rakennustekniikan kandidaatiksi ja joulukuussa rakennustekniikan diplomi-insinööriksi
  • Mukana kunnallispolitiikassa kaupunginvaltuuston jäsenenä Ylöjärvellä vuodesta 2012, ollen tällä hetkellä mm. valtuustoryhmän puheenjohtaja ja kaupunginhallituksen jäsen, Kokoomuksen Ylöjärven Kunnallisjärjestön puheenjohtaja ja Pirkanmaan Kokoomuksen varapuheenjohtaja

www.juhoojares.fi