Lomakkeet

Ilmoittautuminen aluekokoukseen 2017

• Kokoomusyhdistysten jäsenille tarkoitetuissa aluekokouksissa käsitellään aiheita maakuntavaalit, presidentinvaalit ja piirihallituksen kokoonpano 2018. Alustajina piirin toiminnanjohtaja Jari Porraslampi ja puheenjohtaja Leena Kostiainen. Paikalla myös muita piirihallituksen jäseniä. Voit osallistua juuri sellaisena iltana, mikä sinulle parhaiten sopii, oli alue mikä tahansa 🙂

Ilmoita tapahtuma nettikalenteriin

Jos olet yhdistyksen puheenjohtaja tai sihteeri, syötä tapahtumat sivulta http://tapahtumat.kokoomus.fi kirjautumalla omilla tunnuksillasi. Silloin ne näkyvät automaattisesti sekä piirin että puolueen sivuilla. Käytä siis tätä alla olevaa lomaketta vain, jos et ole pj tai siht.
  • Kuka järjestää, mitä, missä ja milloin. Voit kirjoittaa tähän samaan lomakkeeseen montakin tapahtumaa.

Ilmoita yhdistyksen hallitustiedot

• Kirjoita tähän kaikkien hallitukseen valittujen nimet, vaikka tehtäviä ei vielä olisikaan tiedossa. Voit ilmoitttaa ne sitten myöhemmin.